FAQs

Υπηρεσίες

Υπάρχουν χρεώσεις για παράδοση σε λοιπές περιοχές της Επικράτειας;

H Porcelana υπό δεδομένες συνθήκες, εφαρμόζει πρόσθετες επιβαρύνσεις για αποστολές σε απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες περιοχές. Η Porcelana αξιολογεί τακτικά το επίπεδο αυτών των πρόσθετων επιβαρύνσεων που αντικατοπτρίζουν τα μεταβλητά κόστη που συνδέονται με την προσφορά υπηρεσιών εκτός των καθιερωμένων διαδικασιών της, και προσπαθεί να εξασφαλίζει ότι αυτές οι χρεώσεις παραμένουν δίκαιες και λογικές για τους πελάτες της.
Απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες, θεωρούνται οι περιοχές νήσων και ορεινών περιοχών, ή οποιοσδήποτε ταχυδρομικός κωδικός δύσκολα εξυπηρετούμενος, ή κάποιο μακρινό προάστιο/κωμόπολη, δύσκολα προσβάσιμο/η ή μη τακτικά εξυπηρετούμενο/η. Σε περίπτωση που ο πελάτης ορίσει στην παραγγελία που θα διαβιβάσει, τόπο παράδοσης σε περιοχή που αναφέρεται στην προηγούμενη παράγραφο (δηλαδή εκτός πολεοδομικών συγκροτημάτων Αθήνας, Θεσσαλονίκης, Ιωαννίνων και Λάρισας κ.α.), τότε η Porcelana δικαιούται να αναθέσει την μεταφορά των προϊόντων σε συνεργαζόμενη επιχείρηση μεταφορών, με επιπλέον χρέωση του πελάτη για την αποστολή του είδους.
Σε περίπτωση παράδοσης εμπορευμάτων πλακιδίων και ειδών υγιεινής, τα προϊόντα παραδίδονται σε σημείο που μπορεί να προσεγγίσει το όχημα του μεταφορέα, στο ισόγειο ή το πεζοδρόμιο της κατοικίας του πελάτη χωρίς υποχρέωση μεταφοράς σε όροφο και ο πελάτης υποχρεούται να τα παραλάβει στο χώρο αυτό και με δικά του μέσα να τα οδηγήσει στη θέση προορισμού τους.
Σε περίπτωση παράδοσης εμπορευμάτων κουζίνας και επίπλων ντουλάπας, τα προϊόντα παραδίδονται στην κατοικία του πελάτη, όπου γίνεται η τοποθέτηση ή συναρμολόγηση από εξειδικευμένο συνεργείο της Porcelana.

Ειδικοί κανόνες που αφορούν τις παραδόσεις βαρέων προϊόντων

Ειδικά για τις παραδόσεις βαρέων προϊόντων, οπουδήποτε και αν γίνεται η παράδοση (δηλαδή ακόμα και σε περιοχή στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, τα Ιωάννινα και τη Λάρισα κ.α.) κατά τα ανωτέρω, η παράδοση του είδους πραγματοποιείται σε σημείο που μπορεί να προσεγγίσει το όχημα του μεταφορέα, στο ισόγειο ή το πεζοδρόμιο της δηλωθείσας στην παραγγελία διεύθυνσης. Εάν ο πελάτης επιθυμεί τη μεταφορά του προϊόντος σε όροφο πάνω από το ισόγειο τότε θα πρέπει να επιλέξει την υπηρεσία μεταφοράς μέσω γερανού ή εργατικών (κατά την παραγγελία του είδους) και να επιβαρυνθεί με το σχετικό κόστος.

Υπάρχει δυνατότητα να δω φωτορεαλιστικό σχέδιο της νέας μου
κουζίνας/ντουλάπας πριν προχωρήσω στην επιβεβαίωση της παραγγελίας μου;

Ναι, στα περισσότερα καταστήματα Porcelana όπου υπάρχει δυνατότητα αγοράς επίπλων κουζίνας και ντουλάπας, με το πρόγραμμα φωτορεαλιστικής απεικόνισης σε τρισδιάστατο περιβάλλον, μπορούμε να κάνουμε άπειρους συνδυασμούς χρωμάτων, ντουλαπιών, πάγκων, και αξεσουάρ με σκοπό να καταλήξουμε στο καλύτερο αποτέλεσμα για την κουζίνα η την ντουλάπα σας.

Πώς μπορώ να εξοφλήσω τις αγορές μου στην Porcelana;

Στην Porcelana μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον τρόπο πληρωμής που σας εξυπηρετεί.
Πληρωμή τοις μετρητοίς, τραπεζική κατάθεση ή με την πιστωτική σας κάρτα.
Σε συγκεκριμένες περιόδους προώθησης η Porcelana σας προσφέρει έως και 12 άτοκες δόσεις, με όλες τις πιστωτικές κάρτες.
Σημαντικό: για όλες τις ειδικές κατασκευές και προϊόντα κατόπιν παραγγελίας, απαιτείται προκαταβολή ίση με το 50% του συνολικού ποσού.

Υπάρχει κάποιο κόστος παράδοσης των προϊόντων της Porcelana;

Παρακάτω, παρατίθενται αναλυτικά τα κόστη μεταφοράς των προϊόντων της Porcelana.

Παραδόσεις εντός νόμου καταστήματος για πλακίδια και είδη υγιεινής

  • Για παραγγελίες εντός νομού καταστήματος και συνολικής αξίας έως και 500€ (συμπ/νου ΦΠΑ), υπάρχει σταθερή χρέωση μεταφορικών 20€.
  • Για παραγγελίες εντός νομού καταστήματος συνολικής αξίας 5.000€ (συμπ/νου ΦΠΑ), χρεώνονται μεταφορικά 2% επί του συνολικού ποσού της παραγγελίας.
  • Για παραγγελίες άνω των 5.000€ (συμπ/νου ΦΠΑ), η παράδοση προϊόντων εντός νομού γίνεται δωρεάν.

Παραδόσεις εκτός νόμου καταστήματος για πλακίδια και είδη υγιεινής

  • Για παραγγελίες έως 5.000€ με παράδοση εκτός νομού καταστήματος, ισχύουν όλα τα παραπάνω, με επιπρόσθετη χρέωση 2€ ανά χλμ. απόστασης (στα 2€ έχει υπολογιστεί και η επιστροφή του οχήματος παράδοσης).
  • Για παραγγελίες άνω των 5.000€ με παράδοση εκτός νομού καταστήματος, ο πελάτης επιβαρύνεται αποκλειστικά με την χιλιομετρική χρέωση των 2€ ανά χλμ. απόστασης (στα 2€ έχει υπολογιστεί και η επιστροφή του οχήματος παράδοσης).
  • Παραδόσεις σε απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές ή μακρινούς νομούς από την έδρα της εταιρείας (Θεσσαλονίκη & Αθήνα), ενδέχεται να επιβαρυνθούν με επιπρόσθετες χρεώσεις.
  • Το κόστος μεταφορικών, ανυψωτικών μηχανημάτων, τυχόν εργατικών και υπηρεσιών παράδοσης σε συγκεκριμένη ώρα, επιβαρύνουν τον πελάτη.

Παραδόσεις επίπλων κουζίνας, ηλεκτρικών συσκευών και ντουλάπας

  • Η χρέωση μεταφορικών των επίπλων κουζίνας, ηλεκτρικών συσκευών και ντουλάπας είναι σταθερή για κάθε νομό και δεν υπολογίζεται βάσει των παραπάνω κανόνων. Για το κόστος μεταφοράς, θα ενημερωθείτε από τον αρμόδιο συνεργάτης μας στο κατάστημα που εξυπηρετείστε.
  • Για παραγγελίες άνω των 5.000€ με παράδοση εκτός νομού καταστήματος, ο πελάτης επιβαρύνεται αποκλειστικά με την χιλιομετρική χρέωση των 2€ ανά χλμ. απόστασης (στα 2€ έχει υπολογιστεί και η επιστροφή του οχήματος παράδοσης).
    Τα παραπάνω κόστη μεταφοράς ενδέχεται να εξαιρούνται από συγκεκριμένες προωθητικές περιόδους πωλήσεων.

Υπάρχει κάποια χρέωση για την τοποθέτηση των επίπλων κουζίνας,
ντουλάπας και επίπλων σπιτιού που θα αγοράσω από την Porcelana;

Τα συνεργαζόμενα συνεργεία της Porcelana αναλαμβάνουν την συναρμολόγηση και την τοποθέτηση όλων των επίπλων κουζίνας και ντουλάπας με ένα συμβολικό κόστος. Για απομακρυσμένες περιοχές εκτός νομού του καταστήματος της αγοράς σας, όπου θα χρειαστεί να ταξιδέψει το συνεργείο της Porcelana, θα υπάρχει μια συμβολική χρέωση ανά χλμ. Για τα παραπάνω, μπορείτε να ενημερωθείτε από τον αρμόδιο συνεργάτης μας στο κατάστημα που εξυπηρετείστε.

Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν μετά την αγορά του;

Εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε ή/και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους:

  • Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της Porcelana πωλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας.
  • Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα/πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας), το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος.
  • Σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη.

Προσοχή: Τα προϊόντα θα πρέπει οπωσδήποτε να επιστρέφονται στην αρχική τους κατάσταση και συσκευασία. Η συσκευασία του προϊόντος θα πρέπει να μην είναι φθαρμένη, κατεστραμμένη, λερωμένη ή αλλοιωμένη με οποιονδήποτε τρόπο, ή να βρίσκεται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέραν της αρχικής του. Εάν έχετε χρησιμοποιήσει το προϊόν πέρα από τον τρόπο που περιγράφεται ανωτέρω, ενδέχεται να υπάρξει μείωση στο ποσό επιστροφής ή να μην μπορεί να γίνει δεκτή η επιστροφή.

Προϊόντα

Πώς μπορώ να περιηγηθώ στα προϊόντα της Porcelana;

Tα προϊόντα μας χωρίζονται σε 4 κατηγορίες προκειμένου να διευκολύνεται η πρόσβαση σε αυτά. Περνώντας τον κέρσορα πάνω από το μενού ανοίγει ένας συνοπτικός πίνακας με όλες τις υποκατηγορίες προϊόντων της εκάστοτε κατηγορίας. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να μεταβείτε γρήγορα και άμεσα σε εκείνα ακριβώς τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν.
Επιπροσθέτως, μπορείτε να βρείτε τις διάφορες ομάδες προϊόντων ή κάποιο συγκεκριμένο προϊόν και από την κεντρική λειτουργία «Αναζήτηση» της ιστοσελίδας, η οποία βρίσκεται στο πάνω δεξιό μέρος της σελίδας. Πληκτρολογώντας το όνομα του προϊόντος ή τον κωδικό προϊόντος στο πεδίο αναζήτησης εμφανίζονται οι διαθέσιμες επιλογές.

Τι σημαίνουν τα 3 σήματα που βρίσκω συχνά πάνω σε φωτογραφίες
επιλεγμένων σειρών προϊόντων ή μεμονωμένων προϊόντων;

New Arrival: Αφορά προϊόντα ή σειρές προϊόντων που προστέθηκαν πρόσφατα στην γκάμα μας.
Best Seller: Η σήμανση αυτή αφορά προϊόντα τα οποία είναι ιδιαίτερα δημοφιλή και καταγράφουν τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην κατηγορία τους.
Promotion: Τα προϊόντα που έχουν τη σήμανση «Promotion» αποτελούν προϊόντα ειδικής προσφοράς και θα βρίσκονται υπό το καθεστώς εκπτωτικής τιμής πώλησης για περιορισμένο χρονικό διάστημα ή μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.
Προσοχή: Σε ορισμένα καταστήματα συνεργατών ενδέχεται να μην ισχύουν κάποιες από τις προσφορές που απεικονίζονται στην ιστοσελίδα μας.

Υπάρχουν κάποια πρότυπα ποιότητας τα οποία χαρακτηρίζουν τα προϊόντα της Porcelana;

Η έρευνα νέων τάσεων και προϊόντων είναι το πάθος μας, η εξέλιξη των συνδυασμών που προτείνουμε στα καταστήματα μας είναι καθημερινός στόχος μας και το κάνουμε με συνέπεια και υπευθυνότητα για να μπορείτε να «μεταφέρετε» τις ιδέες μας, στον δικό σας χώρο.
Για να τα ανακαλύψουμε, η ομάδα αγορών της Porcelana επισκέπτεται όλες τις σημαντικές διεθνείς εκθέσεις ειδών σπιτιού και διακόσμησης, τα εργοστάσια συνεργαζόμενων παραγωγών αλλά και εν δυνάμει νέους προμηθευτές για να επιλέξει και να κατασκευάσει νέα, μοναδικά προϊόντα για εσάς.

Υπάρχει ελάχιστη εγγύηση για την ποιότητα των προϊόντων της Porcelana;

Στην Porcelana επιλέγουμε τα προϊόντα που σας προσφέρουμε με αυστηρά κριτήρια ποιότητας και εγγυόμαστε για τη σωστή λειτουργία τους. Για τον λόγο αυτό, είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας προσφέρουμε 2 χρόνια ελάχιστη εγγύηση για ΟΛΑ τα προϊόντα που αγοράζετε από τα καταστήματα μας.

Πολιτική
Επιστροφών

Ακύρωση παραγγελίας

Ακύρωση παραγγελίας μπορεί να γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών, σύμφωνα με τον νόμο 2251/1994.

Επιστροφή / Αντικατάσταση προϊόντων

Γενικά: Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται το αργότερο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους από τον πελάτη και να συνοδεύεται από όλα τα αρχικά έγγραφα (απόδειξη λιανικής πώλησης, τιμολόγιο, τιμολόγιο – δελτίο αποστολής κ.λπ.). Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν είτε επειδή υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο προϊόν αυτό καθ’ αυτό, είτε επειδή άλλαξε γνώμη, είτε επειδή υπήρχε πρόβλημα στη διαδικασία παραγγελίας – φόρτωσης – αποστολής. Τα προϊόντα που επιστρέφονται οφείλουν να είναι σε άριστη κατάσταση, στην αρχική τους συσκευασία, μαζί με όλα τα μέρη και εξαρτήματα που τα συνοδεύουν και να μην έχουν χρησιμοποιηθεί. Τα έξοδα μεταφοράς και διακίνησης επιβαρύνουν τον πελάτη.

Μη αποδεκτές επιστροφές:

Η εταιρία δεν αποδέχεται την επιστροφή προϊόντων πέραν του διαστήματος των 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση τους. Επίσης, δεν γίνονται αποδεκτές επιστροφές για:

  • Προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί η παραγγελθεί κατά παραγγελία του πελάτη (πάγκοι και έπιπλα κουζίνας, πλακίδια και είδη υγιεινής, έπιπλα μπάνιου κ.α.). Για τα προϊόντα Κατόπιν Παραγγελίας η εταιρεία εισάγει ακριβώς την ποσότητα που παραγγέλνει ο πελάτης, οπότε αλλαγές, ακυρώσεις και επιστροφές δεν γίνονται δεκτές.
  • Προϊόντα τα οποία προς εξυπηρέτηση του πελάτη παραγγέλθηκαν από καταλόγους τρίτων προμηθευτών (πλακάκια, είδη υγιεινής, αξεσουάρ, ηλεκτρικές συσκευές κ.α.) και δεν υπάρχουν στον επίσημο κατάλογο και ιστοσελίδα της εταιρίας μας.
  • Προϊόντα προσφοράς και προϊόντα εκτός καταλόγου.
  • Πλακίδια που περίσσεψαν μετά την τοποθέτηση (έστω και αν πρόκειται για ολόκληρα κιβώτια).

Τρόποι επιστροφής

Σε περίπτωση υπαιτιότητας της εταιρίας (λανθασμένη αποστολή, προβληματικό προϊόν), το κόστος μεταφορικών επιστροφής επιβαρύνει την εταιρία.
Σε περίπτωση υπαιτιότητας του πελάτη, ο πελάτης με δικά του έξοδα, με μεταφορική δικής του επιλογής, μπορεί να αποστείλει τα επιστρεφόμενα προϊόντα στις κεντρικές αποθήκες τις εταιρίας μας στο Καλοχώρι, εφόσον επικοινωνήσει πρώτα με το τμήμα after-sales με τους εξής τρόπους:

Επιστροφή χρημάτων

Το ποσό επιστροφής θα ορίζεται κατόπιν ελέγχου της συνολικής κατάστασης του προϊόντος και της συσκευασίας. Εάν το προϊόν ή η συσκευασία έχει υποστεί αλλοίωση που απαιτεί διαχειριστικό κόστος συντήρησης ή για οποιοδήποτε λόγο δεν μπορεί να πωληθεί στην αρχική του τιμή, το ποσό επιστροφής δεν θα υπερβαίνει το 80% από το αρχικό ποσό αγοράς που κατέβαλε ο πελάτης και θα ορίζεται κατόπιν αυτοψίας.
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται σύμφωνα με τον τρόπο πληρωμής κατά την αγορά, δηλαδή είτε με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, είτε με επιστροφή χρημάτων μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό, είτε με την έκδοση πιστωτικού σημειώματος.

Τεχνική
Υποστήριξη

Τι πρέπει να προσέξετε κατά την τοποθέτηση των πλακιδίων

Όλα τα κεραμικά προϊόντα υπόκεινται σε διαφοροποιήσεις σχετικά με την διάστασή τους (CALIBRO) και την απόχρωση τους (ΤΟΝΟ). Για το λόγο αυτό, πρέπει πριν την τοποθέτηση τους να ελέγχεται πάντα το calibro και ο τόνος των πλακιδίων ο οποίος αναγράφεται σε κάθε κιβώτιο. Όλα τα κιβώτια του ίδιου σχεδίου θα πρέπει να αναγράφουν στη προβλεπόμενη θέση το ίδιο calibro και τόνο.
Πριν την τοποθέτηση των πλακιδίων πρέπει να ανοίγονται δυο τρία κιβώτια και να απλώνονται στο δάπεδο ώστε να ελέγχεται η αισθητική που αποδίδει το προϊόν αλλά και να ελεγχθούν το calibro και ο τόνος μεταξύ των τεμαχίων.
Για να πετύχουμε καλύτερο αισθητικό αποτέλεσμα θα πρέπει κατά την τοποθέτηση να γίνεται μίξη των τεμαχίων από διαφορετικά κιβώτια.
Η τοποθέτηση των πλακιδίων θα πρέπει να γίνεται πάντα με αρμό, τόσο στο δάπεδο όσο και στον τοίχο.
Η κόλληση των πλακιδίων θα πρέπει να γίνεται με την προβλεπόμενη κόλλα, ανάλογα με το είδος της επιφάνειας επικόλλησης του πλακιδίου αλλά και τον τύπο του πλακιδίου. Η τοποθέτηση της κόλλας θα πρέπει να γίνεται με ειδικό εργαλείο επίστρωσης κόλλας (χτένα κόλλας πλακιδίων), ομοιόμορφα χωρίς να αφήνει μεγάλα κενά κάτω από το πλακάκι. Όταν δημιουργούνται κενά ανάμεσα στο πλακάκι και στην επιφάνεια επικόλλησης, έχουμε φαινόμενα θραύσης πλακιδίων ή και αποκόλλησης λόγω συστολής -διαστολής αλλά και εξαιτίας συσσώρευσης υγρασίας.
Αφού στεγνώσει η κόλλα (ο χρόνος ποικίλλει ανάλογα με τα επίπεδα υγρασίας και θερμοκρασίας που επικρατούν στο χώρο τοποθέτησης των πλακιδίων) μπορεί να γίνει η αρμολόγηση του πλακιδίου. Τα υπολείμματα από τον αρμόστοκο θα πρέπει να απομακρύνονται πριν αυτός στεγνώσει. Ακόμη, υπάρχουν ειδικά υγρά καθαριστικά που βοηθούν στην απομάκρυνση των υπολειμμάτων του αρμόστοκου, όταν αυτός ξεραθεί τελείως.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η απομάκρυνση των υπολειμμάτων κόλλας και αρμόστοκου με την χρήση μεταλλικών ή συρμάτινων αντικειμένων, καθώς και η χρήση σκληρών και όξινων καθαριστικών, μπορούν να καταστρέψουν το πλακάκι.

ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΚΤΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΛΑΚΙΔΙΩΝ.

Τι πρέπει να προσέξετε κατά την τοποθέτηση των ειδών υγιεινής

Είναι πολύ σημαντικό, πριν την τοποθέτηση μπαταριών, στηλών ντους και συστημάτων υδρομασάζ και σάουνας να αφήσουμε να τρέξει αρκετό νερό ώστε να καθαρίσουν οι σωλήνες και το δίκτυο παροχής νερού από ξένα σώματα και μικρό αντικείμενα (υπολείμματα σοβά, χώματα, άμμος κ.λπ.) που πιθανόν να έχουν εισχωρήσει στις σωληνώσεις κατά την διάρκεια της κατασκευής ή επιδιόρθωσης.
Πάντοτε να τοποθετούνται τα ειδικά φίλτρα στην παροχή νερού, στην ένωση του σωλήνα με το σπιράλ της μπαταρίας. Σε περίπτωση που το νερό της περιοχής είναι σκληρό θα πρέπει απαραίτητα να τοποθετείται φίλτρο αποσκλήρυνσης νερού στην κεντρική παροχή, λίγο μετά τον μετρητή ύδρευσης.
Για τον καθαρισμό της μπαταρίας συνιστούμε να χρησιμοποιείτε σαπούνι και νερό. Είναι πολύ σημαντικό να μη χρησιμοποιούνται σκληρά και όξινα καθαριστικά τα οποία περιέχουν χλωριούχα και θειικά συστατικά, καθώς επίσης και καθαριστικά που περιέχουν κόκκους καθαριστικού. Υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να δημιουργηθεί σκουριά και γρατζουνιές στο σώμα της μπαταρίας.
Σε τακτά χρονικά διαστήματα θα πρέπει να γίνεται καθαρισμός των φίλτρων, τόσο αυτών της μπαταρίας όσο και των κεντρικών παροχών νερού. Η απομάκρυνση των συσσωρευμένων αλάτων στο φίλτρο της μπαταρίας μπορεί να γίνει χρησιμοποιώντας ξύδι. Η επιφάνεια της μπαταρίας μπορεί να οξειδωθεί από υπολείμματα αρμόστοκου.
Για τον λόγο αυτό κατά την εφαρμογή αρμού στα πλακάκια, καθώς και κατά τον καθαρισμό του, οι μπαταρίες πρέπει να καλύπτονται.

Τι πρέπει να γνωρίζετε για τους ισχύοντες κανόνες
για τις εγγυήσεις μπαταριών από όλα τα εργοστάσια παραγωγής τους

Η εγγύηση ισχύει μόνον εφόσον:

  • Έχει γίνει πλήρης καθαρισμός του δικτύου παροχής πριν από τη σύνδεση.
  • Έχουν τοποθετηθεί προστατευτικά φίλτρα στις παροχές της μπαταρίας πριν από την εγκατάσταση.
  • Ικανοποιούνται οι παρακάτω συνθήκες λειτουργίας:
    • Θερμοκρασία ζεστού νερού: max 80⁰C
    • Πίεση ελέγχου: max 16 bar
    • Πίεση λειτουργίας: max 5 bar
    • Πίεση για αλλαγή σε ντους: min 0.8 bar

Η εγγύηση ΔΕΝ ισχύει σε περίπτωση που:

  • Δεν έχουν εγκατασταθεί φίλτρα νερού.
  • Υπάρχει ανισότητα πίεσης ζεστού και κρύου νερού.
  • Το ζεστό νερό ξεπερνά τους 80 ⁰C, π.χ. χρήση ηλιακού θερμοσίφωνα.

Η εγγύηση ΔΕΝ καλύπτει:

  • Βλάβες που οφείλονται σε φυσιολογική φθορά, π.χ. μηχανισμοί, ελαστικά μέρη και δακτύλιοι στεγανοποίησης.
  • Βλάβες που οφείλονται σε λανθασμένη εγκατάσταση, π.χ. υπερβολική πίεση δικτύου, υπερβολικό σφίξιμο στα σπειρώματα.
  • Ακατάλληλη χρήση.
  • Θραύση λόγω παγετού (συνιστούμε την εκκένωση του νερού σε εγκαταστάσεις που δεν χρησιμοποιούνται για μεγάλα χρονικά διαστήματα).
  • Προβλήματα λόγω ηλεκτρόλυσης.

 

preloader